Brook Preloader

Λίγα Λόγια για τα Ενωμένα

Η μέθοδός μας

Το Πρότυπο Σύστημα Προετοιμασίας που εφαρμόζουμε έχει ως αποτέλεσμα τα «ΕΝΩΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ» να έχουν το μεγαλύτερο αριθμό αριστούχων στο νομό Λάρισας, αλλά και τους περισσότερους άριστους βαθμούς σε επιμέρους μαθήματα.

Τμήματα

5-7 και 10-12 ατόμων

Τάξεις υποδοχής νέων μαθητών

Τάξεις υποδοχής 
νέων μαθητών

Προγράμματα Ενισχυτικής 
Ατομικής Διδασκαλίας

Τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για κάλυψη γνωστικών ελλείψεων.

Επιμόρφωση Διδασκόντων

Οι καθηγητές µας επιµορφώνονται συνεχώς επάνω στο αντικείµενό τους

Μονάδα εσωτερικής αξιολόγησης

Οι καθηγητές μας αξιολογούνται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους

Δυναμική επικοινωνία

Δυναμική επικοινωνία μεταξύ μαθητών και καθηγητών

Μήνυμα
Διεύθυνσης

teacher-enomena

Αγαπητοί γονείς και μαθητές

Τα «ΕΝΩΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ», είναι ένας μεγάλος και αξιόπιστος ιδιωτικός εκπαιδευτικός οργανισμός, αποτέλεσμα της ένωσης των δυνάμεων έγκυρων και ήδη καταξιωμένων και εξειδικευμένων στο αντικείμενό τους φροντιστηρίων, ο οποίος γνωρίζει τις ανάγκες των μαθητών, έρχεται κοντά σας και φροντίζει να τις καλύψει με προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για σας, παρέχοντας ποιοτικές υπηρεσίες:

Τμήματα 5-7 και 10-12 ατόμων
Tάξεις υποδοχής νέων μαθητών
Προγράμματα ενισχυτικής ατομικής διδασκαλίας
Επιμόρφωση διδασκόντων
Μονάδα εσωτερικής αξιολόγησης

Η μακροχρόνια πείρα και η εντατική μελέτη των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός Πρότυπου Συστήματος Προετοιμασίας, το οποίο στηρίζεται σε μια πληθώρα μεθόδων, όπως
α) η εξοικείωση των μαθητών με την τυπολογία των θεμάτων στις εθνικές εξετάσεις (θέματα με διαβάθμιση δυσκολίας, με ερωτήσεις ανοικτού ή κλειστού τύπου κτλ) και η ικανότητά τους να διαχειρίζονται τις κρίσεις και τα διλήμματα που μπορεί να παράγουν τα εκάστοτε θέματα,
β) η δυναμική επικοινωνία μεταξύ μαθητών και καθηγητών,
γ) οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας και
δ) οι ομοιογενείς ομάδες, που βοηθούν το μαθητή να εντείνει περισσότερο την προσοχή του κατά την ώρα της παράδοσης και τον καθηγητή να έχει πλήρη εποπτεία της προόδου και γενικότερα της δυναμικής που αναπτύσσει η συγκεκριμένη ομάδα. Στόχος είναι, αξιοποιώντας το χρόνο του μαθήματος λεπτό προς λεπτό, να βοηθήσουμε τους υποψηφίους να κερδίσουν τη θέση που τους αξίζει στα ΑΕΙ.

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Υπεύθυνοι Φροντιστηρίου

Untitled-5

Γεώργιος<br /> Δαούλας

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
kostoulas

Αθανάσιος<br /> Κωστούλας

ΓΛΩΣΣΑ-ΕΚΘΕΣΗ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
bosinakis

ΔημήτρηςΜποσινάκης

ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ
xanthopoulos

Χαράλαμπος<br /> Ξανθόπουλος

ΦΥΣΙΚΗ
tsoumani

Στεφανία<br /> Τσουμάνη

ΑΡΧΑΙΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Υπεύθυνοι Σπουδών

Γεώργιος 
Δαούλας

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Αθανάσιος Κωστούλας

ΓΛΩΣΣΑ-ΕΚΘΕΣΗ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Δημήτρης Μποσινάκης

ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ

Χαράλαμπος Ξανθόπουλος

ΦΥΣΙΚΗ

Στεφανία Τσουμάνη

ΑΡΧΑΙΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Συνεργάτες

1
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
ΓΚΑΚΟΥΔΗ ΧΡΥΣΑ
ΔΑΛΑΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΔΑΡΔΙΩΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΡΙΤΣΑ
ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΑΝΝΑ
ΖΙΟΥΡΑ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ
ΠΟΝΤΙΚΑ ΕΛΕΝΗ
ΣΟΥΦΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΘΕΟΔΩΡΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ
ΣΥΡΓΚΑΝΗ ΜΑΤΙΝΑ
2
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΚΑΛΦΟΥΝΤΖΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
ΜΑΝΙΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΜΠΑΛΑΝΤΕ ΓΑΛΑΤΕΙΑ
ΜΠΑΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΝΑΚΑ ΒΑΣΩ
ΡΕΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΤΑΡΤΑΜΠΟΥΚΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΤΣΙΑΚΜΑΚΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΧΑΤΖΗΓΡΙΒΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΧΟΝΔΡΟΝΑΣΙΟΥ ΝΑΤΑΣΑ
ΧΡΥΣΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
3
ΦΥΣΙΚΗ
ΓΑΛΑΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΙΓΓΛΕΖΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΑΡΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΙΚΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΧΑΤΖΗΕΦΡΑΙΜΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
1
ΧΗΜΕΙΑ
ΓΚΙΝΤΣΙΟΥΔΗ ΑΘΗΝΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΚΕΦΟΚΕΡΗΣ ΚΟΣΜΑΣ
ΚΟΥΡΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΝΤΕΛΙΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΡΕΠΑΝΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ
ΚΑΡΑΒΑΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
2
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΩ
ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΡΙΑ
3
ΑΟΘ - ΑΟΔ
ΣΜΗΛΤΙΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ
ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
4
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΑΜΑΡΙΝΑΣ ΤΑΣΟΣ

Λειτουργία Τμημάτων

Επιλογή Τμήματος

Στα Ε.Φ. ο κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το τμήμα διδασκαλίας. Ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του, το γνωστικό του επίπεδο και τη δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων, μπορεί να ενταχθεί σε τμήματα με πολλούς ή λίγους μαθητές. Για το λόγο αυτό λειτουργούν ανοιχτά και κλειστά τμήματα διδασκαλίας.

Ενισχυτική Διδασκαλία

Τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για κάλυψη γνωστικών ελλείψεων, για επίλυση αποριών και για υποστηρικτική εμβάθυνση στην ύλη (η λειτουργία αυτών των τμημάτων θα γίνεται κάθε φορά που το κρίνουν αναγκαίο οι διδάσκοντες). Ειδικά τμήματα για "αδύνατους" μαθητές.

Η Ώρα Του Καθηγητή

Καινοτομία των Ε.Φ. αποτελεί η καθιέρωση της ώρας του καθηγητή. Πιο συγκεκριμένα, σε εβδομαδιαία βάση, πραγματοποιείται συνάντηση του διδάσκοντα καθηγητή με τους μαθητές του, σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο, ώστε να επιτυγχάνεται η εξατομίκευση του παιδαγωγικού έργου. Βασική επιδίωξη αποτελεί η ανίχνευση πιθανών μαθησιακών αδυναμιών και κενών και η έγκαιρη αντιμετώπισή τους Μ' αυτή τη μορφή ενισχυτικής διδασκαλίας κάθε μαθητής προσεγγίζεται ατομικά, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνεται και η ομοιογένεια των τμημάτων.

Ομοιογένεια

Τα τμήματα είναι ομοιογενή ως προς τους στόχους, τις ανάγκες και την κατεύθυνση του κάθε μαθητή.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για λαμβάνετε ενημερώσεις.