Brook Preloader

Λίγα Λόγια για τα Ενωμένα

Η μέθοδός μας

Το Πρότυπο Σύστημα Προετοιμασίας που εφαρμόζουμε έχει ως αποτέλεσμα τα «ΕΝΩΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ» να έχουν το μεγαλύτερο αριθμό αριστούχων στο νομό Λάρισας, αλλά και τους περισσότερους άριστους βαθμούς σε επιμέρους μαθήματα.

Τμήματα

5-7 και 10-12 ατόμων

Τάξεις υποδοχής νέων μαθητών

Τάξεις υποδοχής 
νέων μαθητών

Προγράμματα Ενισχυτικής 
Ατομικής Διδασκαλίας

Τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για κάλυψη γνωστικών ελλείψεων.

Επιμόρφωση Διδασκόντων

Οι καθηγητές µας επιµορφώνονται συνεχώς επάνω στο αντικείµενό τους

Μονάδα εσωτερικής αξιολόγησης

Οι καθηγητές μας αξιολογούνται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους

Δυναμική επικοινωνία

Δυναμική επικοινωνία μεταξύ μαθητών και καθηγητών

Μήνυμα
Διεύθυνσης

teacher-enomena

Αγαπητοί γονείς και μαθητές

Τα «ΕΝΩΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ», είναι ένας μεγάλος και αξιόπιστος ιδιωτικός εκπαιδευτικός οργανισμός, αποτέλεσμα της ένωσης των δυνάμεων έγκυρων και ήδη καταξιωμένων και εξειδικευμένων στο αντικείμενό τους φροντιστηρίων, ο οποίος γνωρίζει τις ανάγκες των μαθητών, έρχεται κοντά σας και φροντίζει να τις καλύψει με προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για σας, παρέχοντας ποιοτικές υπηρεσίες:

Τμήματα 5-7 και 10-12 ατόμων
Tάξεις υποδοχής νέων μαθητών
Προγράμματα ενισχυτικής ατομικής διδασκαλίας
Επιμόρφωση διδασκόντων
Μονάδα εσωτερικής αξιολόγησης

Η μακροχρόνια πείρα και η εντατική μελέτη των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός Πρότυπου Συστήματος Προετοιμασίας, το οποίο στηρίζεται σε μια πληθώρα μεθόδων, όπως
α) η εξοικείωση των μαθητών με την τυπολογία των θεμάτων στις εθνικές εξετάσεις (θέματα με διαβάθμιση δυσκολίας, με ερωτήσεις ανοικτού ή κλειστού τύπου κτλ) και η ικανότητά τους να διαχειρίζονται τις κρίσεις και τα διλήμματα που μπορεί να παράγουν τα εκάστοτε θέματα,
β) η δυναμική επικοινωνία μεταξύ μαθητών και καθηγητών,
γ) οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας και
δ) οι ομοιογενείς ομάδες, που βοηθούν το μαθητή να εντείνει περισσότερο την προσοχή του κατά την ώρα της παράδοσης και τον καθηγητή να έχει πλήρη εποπτεία της προόδου και γενικότερα της δυναμικής που αναπτύσσει η συγκεκριμένη ομάδα. Στόχος είναι, αξιοποιώντας το χρόνο του μαθήματος λεπτό προς λεπτό, να βοηθήσουμε τους υποψηφίους να κερδίσουν τη θέση που τους αξίζει στα ΑΕΙ.

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Υπεύθυνοι Φροντιστηρίου

Untitled-5

ΓεώργιοςΔαούλας

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
kostoulas

ΑθανάσιοςΚωστούλας

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
bosinakis

ΔημήτρηςΜποσινάκης

ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ
xanthopoulos

Χαράλαμπος<br /> Ξανθόπουλος

ΦΥΣΙΚΗ
tsoumani

Στεφανία<br /> Τσουμάνη

ΑΡΧΑΙΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Υπεύθυνοι Σπουδών

Γεώργιος 
Δαούλας

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Αθανάσιος Κωστούλας

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Δημήτρης Μποσινάκης

ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ

Χαράλαμπος Ξανθόπουλος

ΦΥΣΙΚΗ

Στεφανία Τσουμάνη

ΑΡΧΑΙΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Συνεργάτες

1
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
ΓΚΑΚΟΥΔΗ ΧΡΥΣΑ
ΓΚΟΥΓΚΟΥΛΗ ΒΑΣΙΑ
ΔΑΛΑΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΔΗΜΟΥ ΡΙΤΣΑ
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΕΥΑ
ΜΑΝΙΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΜΠΙΤΕΛΟΥΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
ΣΙΕΡΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΣΤΑΥΡΟΘΕΟΔΩΡΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ
ΣΥΡΓΚΑΝΗ ΜΑΤΙΝΑ
ΤΖΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
2
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΚΟΥΝΙΑΤΣΙΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΑ ΕΛΕΝΗ
ΜΑΝΙΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΜΠΑΛΑΝΤΕ ΓΑΛΑΤΕΙΑ
ΜΠΕΡΣΙΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΝΑΚΑ ΒΑΣΩ
ΠΑΛΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΡΕΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΤΣΑΚΜΑΚΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΧΑΤΖΗΓΡΙΒΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
3
ΦΥΣΙΚΗ
ΓΑΛΑΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΙΓΓΛΕΖΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΑΡΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΙΚΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΡΑΠΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
1
ΧΗΜΕΙΑ
ΓΚΙΝΤΣΙΟΥΔΗ ΑΘΗΝΑ
ΚΕΦΟΚΕΡΗΣ ΚΟΣΜΑΣ
ΚΟΥΡΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΡΕΠΑΝΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ
ΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΜΑΝΘΟΥ ΜΑΡΙΑ
2
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΩ
ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΙΡΗ
3
ΑΟΘ - ΑΟΔ
ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΣΜΗΛΤΙΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ
4
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΑΜΑΡΙΝΑΣ ΤΑΣΟΣ
ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

Λειτουργία Τμημάτων

Επιλογή Τμήματος

Στα Ε.Φ. ο κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το τμήμα διδασκαλίας. Ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του, το γνωστικό του επίπεδο και τη δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων, μπορεί να ενταχθεί σε τμήματα με πολλούς ή λίγους μαθητές. Για το λόγο αυτό λειτουργούν ανοιχτά και κλειστά τμήματα διδασκαλίας.

Ενισχυτική Διδασκαλία

Τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για κάλυψη γνωστικών ελλείψεων, για επίλυση αποριών και για υποστηρικτική εμβάθυνση στην ύλη (η λειτουργία αυτών των τμημάτων θα γίνεται κάθε φορά που το κρίνουν αναγκαίο οι διδάσκοντες). Ειδικά τμήματα για "αδύνατους" μαθητές.

Ομοιογένεια

Τα τμήματα είναι ομοιογενή ως προς τους στόχους, τις ανάγκες και την κατεύθυνση του κάθε μαθητή.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για λαμβάνετε ενημερώσεις.